Klachtenprocedure

Wij hechten veel waarde aan kwaliteit en tevredenheid. We zullen er dan ook alles aan doen om er voor te zorgen dat u van ons de juiste kwaliteit krijgt en tevreden bent.

Het kan voorkomen dat u toch niet tevreden bent over uw product of de manier waarop wij u geadviseerd hebben. Neem dan telefonisch contact met ons op. Er wordt dan binnen 5 werkdagen een afspraak gemaakt waarmee er samen naar een oplossing wordt gezocht. Wij nemen uw klacht of probleem uiterst serieus en zullen indien nodig contact opnemen met de leverancier om tot een antwoord te komen. Tevens is uw klacht aanleiding voor ons om na te gaan of wij onze dienstverlening kunnen verbeteren.

Wanneer u na onze klachtenafhandeling uiteindelijk nog niet tevreden bent over onze kwaliteit en service, dan kunt u extern uw klacht deponeren bij een onafhankelijke klachtenregeling en een door VWS erkende geschillen commissie. Hiervoor zijn wij aangesloten bij de klachtenregeling van erisietsmisgegaan.nl

Wanneer u een klacht wilt melden vind u hiervoor een Link rechtsonder op onze website.
Door op het logo van erisietsmisgegaan.nl te klikken wordt u doorgestuurd naar de website waar u de contact gegevens vind en uw klacht kunt indienen.

Onvrede melden